Adós neve: Kanizsa Hús 2000. Húsipari Kereskedelmi Kft
Forgóeszköz finanszírozás részletes leírása:
Működési költségek, alapanyag beszerzés, igénybe vett szolgáltatások finanszírozása
Hitelprogram azonosító jele: GINOP-8.3.5-18/B
A projekt címe: KANIZSA HÚS 2000. Húsipari Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
A szerződött támogatás összege: 23 927 280 Ft
A támogatás mértéke (%-ban): 40%
A projekt tartalmának bemutatása: Az üzletmenetünk javítása és munkafolyamataink átláthatóságának érdekében fontos egy megfelelő vállalatirányítási rendszer bevezetése, mely összekapcsolja tevékenységeinket. A hibrid megoldású rendszeren belül 9 modul bevezetését tervezzük, melyek az alábbi funkcionális területekre fókuszálnak:
A felhőalapú szolgáltatások esetén:
- CRM
- Táv és csoportmunka
A helyben telepített saját szoftver esetén:
- Logisztika
- Iratkezelés
- HR
- Kontrolling
- Tudásmenedzsment
- WorkFlow
- ERP kiegészítő mobil szolgáltatás
A projekt során beszerzendő modulok esetében a felhő alapú rendszerek esetében a CRM és Táv- és Csoportmunka került kiválasztásra, mivel a választott modulok kiemelkedő tulajdonságai közé sorolható a cégen belüli kommunikációs lehetőségek kihasználása, a partnerek és beszállítók közötti kapcsolattartás és nyilvántartás egyszerű nyomon követése, illetve a könyveléstechnikai feladatok elvégzést segítő lekérdezések és riportok használata. Fontos számunkra, hogy a bevezetésre kerülő rendszer pontosan vegye figyelembe vállalkozásunk egyedi szempontjait és elvárásait. Ezért a modulokat úgy választottuk ki, hogy a már meglévő munkafolyamatainkhoz kapcsolódjanak.
A helyben telepített modulok esetében is azokat a célterületeket választottuk, ahol a dolgozói feladatoknak a leghatékonyabb kihasználását követően, illetve a fejlesztési területeinknek az elérhető megoldások kiválasztását tudjuk a vállalat infokommunikációs rendszereinek a fejlesztését maximálisan kihasználni. A Logisztika, Iratkezelés, Munkaügy, Kontrolling, Tudásmenedzsment, WorkFlow és ERP kiegészítő mobil rendszerek mind egytől-egyig olyan célterületek a Vállalkozásunk életében, melyeknek a fejlesztését követően a vállalkozásunk hatékonyabban tud működni.
Az igénybe vett szolgáltatások esetében pedig csupán a rendszerekhez kapcsolódó adatmigráció, annak testreszabása, illetve a rendszereknek működéséhez kapcsolódó oktatási szolgáltatást vettük igénybe, melyről a Szolgáltató biztosította az arra megfelelő személyeket, akik elvégezték annak biztonságos lebonyolítását.
Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és „C” típusú tábla készítése) melyet szintén szolgáltatás keretében vennénk igénybe.
A projekt befejezési dátuma: 2020.06.26.
Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00423